منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

نقد صیغه یا زنا !!!

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ



سلام علیکم
امروز با شما هستیم با نقد مطلب جناب اقای عثمان با موضوع نقد صیغه یا زنا
جناب عثمان بارها به شما تذکر داده شده است اگر عقیده ای به ارزش های شیعه ندارید حداقل به اهل سنت و نماد های انها توهین نکنید متاسفانه جنابعالی همچنان به همان رویه خود ادامه می دهید و از انجایی که حتی ما شما را جز اهل سنت نمی دانیم و از تابعین عبدالوهاب قلمداد می کنیم در صورتی که شما خودت را اهل سنت می دانی اما مثل همیشه به اهل سنت بجای خدمت خیانت می کنید و به به ارزش ها و مقدسات انها بی مهابا حمله می کنید و مورد توهین و شتم قرار می دهید، قبلا هم امدید بحش فحش به عثمان و عایشه را هم مطرح کردید و حکم به ارتداد ام المومنین عایشه را هم داده اید و امروز هم رسوایی جدید به بار اورده اید و متعه یا همان صیغه را زنا می دانید بتع وقتی شما چنین امری را زنا می خوانید عاملین و فاعلین به این سنت نبوی چون ابوبکر، اسماء و صحابی را هم باید زنا کار بدانید حال با این همه رسوایی چگونه دائیه دار تکریم صحابی هستید؟ حال چگونه به خود اجازه می دهید که بر پیروان اهل بیت دورغ و اتهام زنید و افاضه بفرمایید که انها صحابی را سب و شتم می کنند و صحابی را کافر می دانند در صورتی بار ها و بار ها بنده اتهامات تکفیر شما نسبت به صحابی را اثبات نموده ام
انشا الله بار دیگر چهره واقعش شما را افشارخواهم کرد تا بار دیگر مهر بطلانی بر ابطیل های برگرفته شده از ابن تیمیه و تابعینش زده باشیم
مطالب جناب عثمان به شرح ذیل می باشد::::::::
1.آیا اسلام شهوت رانی را قبول دارد؟
اسلام آمده است تا مردم را از بی بند و باری جاهلیت بیرون کشیده، و آنان را به فضیلت و اخلاق مقید کند و نیامده است که جاهلیت و مظاهرش را با تشریع و قانون الهی تقدیس کند.
اسلام ازدواج با بیش از چهار زن را حرام نموده، و برای مسئله تعدد زوجات شرط عدالت را قائل شده که از مشکل ترین شرطها به شمار می رود. همان گونه که این آیه کریمه می فرماید:

﴿فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً﴾.     (النساء: 3).
 (ترجمه): ((و اگر ترسیدید که به عدل رفتار نکنید پس فقط به یک زن اکتفا کنید)).
اعمال عدالت در بین زنان نه تنها کار آسانی نبوده، بلکه در بعضی از احیان بسیار مشکل می باشد، و می توان از این شرط نتیجه گرفت که اسلام خواسته که مرد را مقید نموده که طریق تعدد را نپیماید -مکر اینکه شرط عدالت دراو محقق گردد و از نیاز و طبیعت انسانی و احتیاج بشری فراتر نرفته و سرگردان وادی شهوتها نگردد، و آنگاه است که او می تواند به سر و سامان دادن خانواده و نسل، و مصلحت امت بیندیشد.
سوالی که مطرح می شود این است که:
به راستی یک دین آسمانی، که این چنین با صراحت و ثبات موضعگیری می کند، آیا ممکن است که این قانونش را با قانون دیگر(صیغه) که شهوترانی جنسی را به صورت مطلق آزاد  می کند نقض کند؟ آیا با انجام دادن چنین عمل شنیعی ممکن است که محبت و الفت در خانواده پایدار بماند آیا می توان با وجود آن کیان خانواده را مستحکم نگه داشت آیا با رواج پیدا کردن آن کسی رغبت به ازدواج کردن پیدا می کند؟ و هزاران سوال دیگر که پاسخ آن را به خود شما واگذار می کنیم.
۲.آیا با جواز متعه کرامت انسان زیر سوال نمیرود؟
اسلام جهت تکریم انسان ها آمده است به همین علت الله متعال در قرآن کریم می فرماید:
﴿وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ﴾. (الاسراء: 70).   
  ((و ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم)).
و رسول الله-صلى الله علیه وآله وسلم- می فرماید:
 ((انما بعثت لأتمم مکارم الاخلاق)).   
((من مبعوث شده ام تا مکارم اخلاق را به اتمام برسانم و کامل نمایم))
آیا این اسلام ممکن است در بردارنده ی قانونی باشد که در آن شهوترانی جنسی آزاد بوده، و کرامت زن را آن قدر پست و خوار کند که در تاریخ هیچ یک از ادیان آسمانی نمونه ی آن یافت نمی شود. اسلام در لا به لای دستوراتش سعی کرده که حجب و حیا و ارزش زن را محافظت نموده و او را از هر گونه آسیبی مصون داشته، آیا این عمل شنیع و شرم آور با دین اسلام منافات ندارد؟
 ((بنی آدم)) در این آیه کریمه همه را اعم از مرد و زن شامل می شود  و اخلاقی که رسول الله -صلى الله علیه وآله وسلم- جهت اتمام مکارم آن مبعوث شده اند، برای زن و مرد آمده است. پس بگذارید بپرسیم، در قانون متعه، جا و مکان زن و کرامت وی کجاست، و زنان چگونه می توانند موقعیت اخلاقیشان را حفظ کنند؟ آیا شما موقعیت اجتماعی زنی که در حال متعه است با زنی که متعه انجام نداده را یکی می دانید؟ آیا مردم هردوی آنها را به یک چشم می نگرند؟ آیا هیچ ضمانتی از قبیل سلامتی، روحی، روانی و مالی و یا بالاخره ازدواج دائم همچنین زنی وجود دارد؟
۳.آیا با وجود متعه میتوان آبروی مادران را حفظ کرد؟
متعه یا ازدواج موقت عملیست که علمای شیعه آن را جائز دانسته و پیروان خود را به انجام آن تشویق می کنند. چنانکه روایاتی از جمله این روایت هم دارند.
ابی عبدالله (الصادق)علیه السلام: فرمود: برای مرد مستحب است متعه(ازدواج موقت) انجام دهد و برای مردی از شما دوست ندارم اینکه از دنیا برود تا اینکه متعه یعنی ازدواج موقت را انجام نداده باشد و لو اینکه یک بار.
رسالة المتعة شیخ مفید
حال سوال اینجاست که:
 چگونه یک امت خواهد توانست با تجویز ((متعه)) و یا عمل به آن، ناموس و شرف مادران، خواهران و دختران را حفظ کند؟
آیا خود ائمه ی شیعه متعه انجام داده اند؟ لطفا آقایان ثابت کنند که همه ی ائمه چنین کاری را انجام داده و دختران و خواهران و مادران خود را به عقد متعه ی کسی در آورده باشند چون آنان به هر آنچه مستحبت بوده عمل کرده و به فضیلت آن دست یافته اند.
۴.هر انسان در برهه ای از زمان میتواند چند زن را در زیر یک سقف داشته باشد؟
ازدواج موقت بر حسب عرف شیعه و آن گونه که فقهای آنها آن را تجویز می کنند، چیزی به جز تجویز اعمال جنسی نیست. و این عمل فقط مشروط به یک شرط است و آن شرط این است که زن در عقد مرد دیگری نباشد. آنگاه است که مرد می تواند با ادای صیغه ازدواج که در دو کلمه خلاصه شده و احتیاج به هیچ شاهد و نفقه ای ندارد، زن را به عقد خود در بیاورد. در این نوع عقد، زمان و مدت ازدواج در اختیار مرد است و او می تواند با حفظ سلطه ی مطلق برای خود، هزار زن را با این نوع ازدواج در زیر سقف واحدی گرد آورد.
 حال سوال اینجاست که:
 آیا مگر انسان می تواند همزمان دارای بیشتر از چهار زن باشد و اگر زن متعه شده به عنوان زن دائم نیست پس چگونه متعه شرعی است؟
   ۵.آیا آخوندان شیعه حاضر به صیغه دادن نزدیکانشان نیستند؟
علمای شیعه روایاتی نقل می کنند که ازدواج متعه دارای اجر و پاداش زیادی است، از جمله این روایت: روایتی که ابوجعفر قمی در کتاب (من لایحضره الفقیه) که یکی از صحاح چهارگانه شیعه است، نقل کرده که « مؤمن ایمانش کامل نمی‌شود مگر وقتی که صیغه بکند.»
ودر این مورد روایات متعدد ومتنوعی وجود دارد.که به ذکر این روایت اکتفا کردیم.
حال سوال اینجاست که:
آیا آخوندان شیعه که به این روایات اعتقاد دارند خودشان حاضر هستند یکی از نزدیکانشان مانند مادر، دختر و یا خواهرشان را به ازدواج متعه کس دیگری دربیاورند و آیا اصلا  بدون راضی شدن به این کار ایمانشان کامل می شود؟ کسانی که متعه را برای مادران و دختران و خواهران خود نمی پسندند، علت دوری کردن آنان از انجام آن چیست آیا از انجام آن احساس شرم و ننگ و زشتی می کنند؟آیا کارشان  با کرامت و شرف خانواده منافات دارد؟ پس چرا دخترانشان را در اختیار مردم قرار نمی دهند تا آنان را به عقد متعه ی خود دربیاورند؟ اگر فضیلتی دارد آنها نسبت به آن اولی ترند ما از عوام شیعه می خواهیم نزد علمای خود بروند و از آنان درخواست کنند که یا دخترانشان را برای عقد متعه آماده کنند یا از گفتن فضایل آن دست بکشند.
پاسخ به بخش اول::::::::
اما قبل از اینکه ما پاسخ سوال اول شما را بدهیم بگذارید ما مطلبی را مطرح نماییم و سپس ببنیم پاسخ شما در این مورد چیست
حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَیْجٍ أَخْبَرَنِی أَبُو الزُّبَیْرِ قَالَ سَمِعْتُ  جَابِرَ  بْنَ عَبْدِ اللَّهِ یَقُول کُنَّا نَسْتَمْتِعُ بِالْقَبْضَةِ مِنْ التَّمْرِ وَالدَّقِیقِ الْأَیَّامَ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ وَأَبِی بَکْرٍ حَتَّى نَهَى عَنْهُ عُمَرُ فِی شَأْنِ
عَمْرِو بْنِ حُرَیْثٍ
از جابر بن عبدالله الأنصاری شنیدم که می گفت : ما در زمان رسول خدا و ابو بکر در مقابل یک مشت خرما یا آرد متعه می کردیم . تا اینکه عمر در قضیه عمرو بن حریث از آن نهی کرد .
صحیح مسلم ج2 ص 1023 باب نکاح المتعة
الجمع بین الصحیحین ج2 ص399 - سنن البیهقی الکبرى ج7 ص237 - مسند أبی عوانة ج3 ص33- مصنف عبد الرزاق ج7 ص500 - معرفة السنن والآثار ج5 ص375 - التمهید لابن عبد البر ج10 ص112 - عون المعبود ج6 ص101
همان طور که مشاهده نمودید جناب ابوبکر در زمان رسول خدا با یک مشت خرما متعه می کردند حال شما باید سوالاتی را که نموده اید پاسخ گو باشید مضاف بر اینکه این عمل ابوبکر را هم به اقرار خودتان عمل جاهلی خواندید مضاف بر اینکه ایا معتقد هستید که اینجا ابوبکر هم زنا می کرده است؟
با امام مالک بن انس{یکی از ائمه چهارگانه خودتان}چه می کنید که آن را جایز می دانست:
وَتَفْسِیرُ الْمُتْعَةِ أَنْ یَقُولَ لِامْرَأَتِهِ : أَتَمَتَّعُ بِکَ کَذَا مِنْ الْمُدَّةِ بِکَذَا مِنْ الْبَدَلِ...جَائِزٌ عِنْدَ مَالِکِ بْنِ أَنَسٍ وَهُوَ الظَّاهِرُ مِنْ قَوْلِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ
تفسیر متعه آن است که به زنی گفته شود: من تو را برای فلان زمان و با فلان مقدار مال متعه می کنم...و مالک بن انس آن را جایز می داند و گویا نظر ابن عباس هم چنین باشد

المبسوط للسرخسی ج5 ص152
ایا ایشان هم مردم را به زنا و اعمال قبیح و زشت اجبار می نمودند؟
ایا ایشان نیز مردم را به اعمال جاهلیت دستور می دهند؟
اما کلیه اباطیل جناب عالی را با یک روایت قراء امام رضا ع خاتمه می دهم
 در روایتى از امام رضا (ع) نیز متعه براى کسانى که با احکام آن آشنا نیستند و ممکن است دچار فساد شوند، حرام دانسته شده. و المتعة لاتحلّ إلّا لمن عرفها و هى حرام على من جهلها».
من لا یحضره الفقیه، ج 3، ص 459.
در نتیجه بر خلاف آن سمپاشی های فرهنگی که شما علیه شیعه نمودید که شیعه عقیده ای به استحکام و بنیان خانواده ندارد و هدفش از متعه شوت رانی هست خود به خود با این روایت امام رضا ع خنثی می شود تا حقیقت متعه در شیعه روشن شود که متعه برای خود شرایط و ضوابطی دارد که انجام ان با درنظر گرفتن قوائدی انجام می شود
پاسخ به سوال دوم:
ما واقعا متاسفیم برای این گونه استدلال های سست و آبکی شما که این مطالب مضحک و سیاه نمایی نمی دانم چگونه شما ادعای دینداری هم دارید
من واقعا یک سوال از شما دارم:
بحث متعه و ارتباط ان با کرامت حضرت آدم در چیست؟؟؟؟؟
واقعا ادمی نمی داند به میزان و سنجش عقلی و هوشی شما وهابیان بخندد یا گریه کند
انشا الله خداوند همه شما را به راه راست هدایت کند
اگر متعه ادمی را از انسانید و شانیت بدور می کند و تضمینی برای وضعیت روحی و روانی و اخلاقی او نیست بنده از شما سوالی دارم
شما چگونه از یک ادمی که به نص خودتان به او دیوانه و روانی خطاب کردید تبعیت و پیروی می کنید و او را امام خود می دانید؟
حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَیْجٍ أَخْبَرَنِی أَبُو الزُّبَیْرِ قَالَ سَمِعْتُ  جَابِرَ  بْنَ عَبْدِ اللَّهِ یَقُول کُنَّا نَسْتَمْتِعُ بِالْقَبْضَةِ مِنْ التَّمْرِ وَالدَّقِیقِ الْأَیَّامَ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ وَأَبِی بَکْرٍ حَتَّى نَهَى عَنْهُ عُمَرُ فِی شَأْنِ عَمْرِو بْنِ حُرَیْثٍ
از جابر بن عبدالله الأنصاری شنیدم که می گفت : ما در زمان رسول خدا و ابو بکر در مقابل یک مشت خرما یا آرد متعه می کردیم . تا اینکه عمر در قضیه عمرو بن حریث از آن نهی کرد .
صحیح مسلم ج2 ص 1023 باب نکاح المتعة
الجمع بین الصحیحین ج2 ص399 - سنن البیهقی الکبرى ج7 ص237 - مسند أبی عوانة ج3 ص33- مصنف عبد الرزاق ج7 ص500 - معرفة السنن والآثار ج5 ص375 - التمهید لابن عبد البر ج10 ص112 - عون المعبود ج6 ص101
همچنین دختر ابوبکر نیز یکی از کسانی بوده که صیغه می داده است ایا شما حاضرید به دختر ابوبکر هم بگویید او عمل جاهلیت انجام می داده و زنا داده است و عبدالله بن زبیر را از زنا بدنیا اورده؟ و او به لحاظ اخلاقی و روانی هیچ امنیتی نداشته است؟
استمرار متعه دادن دختر ابوبکر با بررسی سندی را در لینک زیر پیگیر شوید
دختر ابوبکر متعه می شده است!!؟؟
پاسخ به سوال سوم::::::::
نیازی نیست بدنبال سیره اهل بیت بروید بهتر است کتاب صحیح بخاری را بخوانید تا یقین حاصل کنید رسول خدا هم متعه می کرده است
 4246 حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا یَحْیَى عَنْ عِمْرَانَ أَبِی بَکْرٍ حَدَّثَنَا أَبُو رَجَاءٍ عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَیْنٍ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَال أُنْزِلَتْ آیَةُ الْمُتْعَةِ فِی کِتَابِ اللَّهِ فَفَعَلْنَاهَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ یُنْزَلْ قُرْآنٌ یُحَرِّمُهُ وَلَمْ یَنْهَ عَنْهَا حَتَّى مَاتَ قَالَ رَجُلٌ بِرَأْیِهِ مَا شَاءَ  قال محمد یقال انه عمر
آیه متعه در کتاب خدا نازل شد . پس ما با پیغمبر در زمان رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم متعه انجام دادیم و آیه ای نازل نشد تا آن را حرام  کند و رسول خدا هم از آن نهی نفرمودند . در این هنگام  شخصی طبق نظر خودش هرچه خواست گفت ( متعه را حرام کرد) ، محمد بخاری می گوید آن کسی که متعه را حرام کرد عمر بود.
کتاب صحیح بخاری - طبع امیریه بولاق مصر  - کتاب التفسیر - باب فمن تمتع بالعمرة الی الحج - صفحه 27 
حال سوال ما از شما این است که رسول خدا این کار را می کرده و ابوبکر هم انجام می داده و حتی دختر ابوبکر هم عامل به این سنت بوده است حال ایا شما به عنوان پیرو رسول خواهران و مادران خودتان را برای متعه ازاد گذاشته اید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ به سوال چهارم:
این مطالب شما هم دروغی بیش نیست زیرا متعه دقیقا همان شرایط ازدواج دائم را دارد و هیچ تفاوتی با ان در مسائل حقوقی و حقیقی و شرعی نمی کند با این تفاوت که بازه زمانی خاصی برای ان تعریف می شود
اما سوالی پرسیدید مبنی بر اینکه یک انشان می تواند بیشتر از یک زن داشته باشد یا خیر؟
جناب عثمان پاسخ این سوال را ابن جریج داده است اگر کسی کسی کمی با علم رجال اشنایی داشته باشد یقینان اسم
عبد العزیز بن عبد الملک بن جریج به گوشش خورده است که او روات معتبر بخاری هست و همچنین امام ذهبی امام علی اطلاق جرح و تعدیل اهل سنت درباره او می گوید:
هو أحد الأعلام الثقات و هو فی نفسه مجمع علی ثقته، قد تزوج نحوا من سبعین إمرأة نکاح المتعة، کان یرى الرخصة فی ذلک و کان فقیه أهل مکة فی زمانه
میزان الإعتدال للذهبی، ج2، ص659
حال ببنیم این ابن جریج از علمای اهل سنت عقیده اش درباره متعه چه بوده است
وقال محمد بن عبد الله بن عبد الحکم سمعت الشافعی یقول استمتع ابن جریج بتسعین امرأة حتى إنه کان یحتقن فی اللیل بأوقیة شیرج طلبا للجماع
محمدبن عبدالله گفت:از شافعی شنیدم که می گفت : ابن جریج با 90زن متعه کرد ؛ حتی او شبها یک ظرف روغن کنجد به خود تنقیه می کرد تا بتواند نزدیکی کند !!!
سیر أعلام النبلاء ج6/ص333
آقای مزی می‌گوید:
و أما إبن جریج فإنه أوصى بنیه بستین إمرأة و قال: لا تزوجوا بهن، فإنهن أمهاتکم و کان یرى المتعة
فرزندانش را وصیت کرد به 60 زن که آنها همسران متعه‌ای او بودند و با آنها ازدواج نکنند چون مادران‌شان هستند
تهذیب الکمال للمزی، ج4، ص544 ـ تاریخ بغداد للخطیب البغدادی، ج7، ص264 ـ سیر أعلام النبلاء للذهبی، ج9، ص11 ـ تاریخ الإسلام للذهبی، ج12، ص96
أئمة أهل التفسیر الذین ینقلونها بالأسانید المعروفة کتفسیر ابن جریج وسعید بن أبی عروبة وعبد الرزاق وعبد بن حمید و أحمد وإسحاق وتفسیر بقی بن مخلد وابن جریر الطبری ومحمد بن أسلم الطوسی وابن أبی حاتم وأبی بکر بن المنذر وغیرهم من العلماء الأکابر الذین لهم فی الإسلام لسان صدق و تفاسیرهم متضمنة للمنقولات التی یعتمد علیها فی التفسیر .
 پیشوایان از مفسران که تفسیرشان را با سندهای شناخته شده نوشته اند مانند: ابن جریح، سعید بن ابی عروه، عبد الرزاق ، عبد بن حمید ، احمد ، اسحاق ، بقی بن مخلد ، ابن جریر طبری ، محمد بن اسلم طوسی ، ابن ابی حاتم و ابوبکر بن منذر وغیر آنان از دانشمندان و بزرگانی که زبان راستگوی اسلام بودند و محتوای تفاسیرشان مورد اعتماد است.
منهاج السنة النبویة ، ج 7 ص 179 ، اسم المولف : أبو العباس أحمد بن عبد الحلیم إبن تیمیة الحرانی الوفاه : 728  ، ناشر : مؤسسة قرطبة ، الطبعة : الأولى ،1406هـ ، تحقیق : د. محمد رشاد سالم .
جناب عثمان کسی که خانه اش شیشه ای هست به خانه دیگران سنگ اندازی نمی کند، حال علمای شما که 90 تا 90 تا زن می گرفتند و در زمان مشکلات و کمی و کاستی های جنسی خود از روغن زیتون و بادام و کنجد استفاده می کردند بعید بدانم جنابعالی به خودتان بخواهید جرات جسارت به شیعه بدهید حال از شما سوال می کنم اگر بیشتر از چهار زن زنا هست شما با اقای ابن جریج چه می کنید؟؟؟؟؟؟؟
متعه شرعی هست به همان دلیل که ابوبکر و دخترش انجام دادند و امام ملک هم تصریح داشته اند در نتیجه اگر زنا هست باید بدانید وضعیت خلفایتان خراب است
پاسخ به سوال پنجم:
بنده مطلبی را مکتوب می کنم سپس از شما سوالی می پرسم
احمد بن حنبل و أبو عوانه در مسند شان نقل مى‌کنند:
کانت عَائِشَةُ تَأْمُرُ أَخَوَاتِهَا ان یُرْضِعْنَ من أَحَبَّتْ عَائِشَةُ ان یَرَاهَا وَیَدْخُلَ علیها وان کان کَبِیراً خَمْسَ رَضَعَاتٍ ثُمَّ یَدْخُلُ علیها
عائشه،به خواهرانش دستور مى‌داد به مردانى که او دوست دارد آن‌ها را ببیند و بر او وارد شوند، پنج‌بار شیر دهد؛ اگر چه مردان بزرگ باشند، سپس بر او وارد شوند
الشیبانی، ابوعبد الله أحمد بن حنبل (متوفای241هـ)، مسند أحمد بن حنبل، ج6، ص270، ح26373، ناشر: مؤسسة قرطبة – مصر؛
جناب عثمان اگر کسی دوست داشته باشد بر شما محرم شود ایا حاضرید حکم عایشه را برای خانواده خود اجرا کنید؟
ایا حاضرید برای نوامیس خود اجرا کنید؟
ایا حاضرید برای خواهران و مادرانتان اجرا کنید؟
آیا شما حاضرید به واسطه این حکم خواهر و ماردتان را به همه محرم کنید؟
خوب ایا حاضر می شوید پس اماده کنید تا همه محرم شوند
بنده علاقه ای به تعیین مصداق نداشتم اما چون بی ادبی کردید برایتان حکم مادرتان عایشه را خواندم تا بدانید حکمی این چنین هم هست

  • سید عباس سیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی