منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


اقایان وهابی برای توجیه کلام عایشه که گفته هیچ ایه ای در شان ما و خاندان ما نازل نشده، ببینید چه اباطیلی را سر هم کرده اند. شنیدید می گویند خودش را به هر در و دیواری می زند تا فرار کند؟ حالا کار وهابیه شده است.
وهابی می گوید: 

می گوییم در مقابل حرف مروان این را گفت که داشت یک آیه را به آنها نسبت می داد. در این جا حرف مروان را رد کرد و با تواضع تمام جواب اورا داد و گفت: هیچ آیه قرآن در حق خاندان ما نازل نشده است. 
دقت کنید نگفته در حق من و یا زنهای پیامبر و به این معنی نیست که آیه ای در مورد شخص عایشه و زنهای رسول الله نازل نشده باشد. گرچه عایشه گفت مگر آیاتی که خداوند عذر مرا فرو فرستاده است.
از جریان واقعه معلوم می شود که منظور مروان خاندان ابوبکر بود و حرف عایشه هم در مقابل حرف مروان بود. مسلم است در مورد خاندان ابو بکر آیه ای نازل نشده است و فقط در مورد شخص ابو بکر و عایشه نازل شده است.
در پاسخ می گوییم: 
دو نکته در این پاسخ خود گفت که اوج جهل و نادانی خود را ثابت کرد حال یا باید بگوید خودش جاهل است، یا اینکه عایشه را متهم به بی سوادی و جهل کرده است، چرا؟ چون وهابی می گوید، عایشه نگفته در حق من و یا زنان پیامبر نازل نشده، اتفاقا منظور عایشه از این سخن هم خودش است و هم خاندانش.به این جهت که کلام عایشه موید سخن ماست. وقتی که عایشه می گوید ایه ای در شان ما و خاندان ما نازل نشده در ادامه می گوید الا ایه ای که مرا مبرا از زنا و فحشا کرد. پس مشخص است سر سخن عایشه یک طرفش با خودش است. زیرا برای رد کردن کلام مروان خود را مخاطب کلام او قرار داده و می گوید تو که این کلام را به من نسبت می دهی باید بگویم ایه ای در شان من نازل نشده الا ایه سوره نور، پس مشخص می شود که عایشه مصداق کلام مروان را خود دانسته، لذا به همین جهت است که برای رد کردن کلام مروان، خودش را مورد استناد قرار می دهد، پس این شد جهل و رسوایی اول شما.رسوایی دوم وهابی این بود که می گوید منظور از مروان خاندان ابوبکر بوده که در پاسخ می گویم ای جاهل برای خاندان از صیغه جمع استفاده می شود.حال ان‌که مروان یک نفر را اراده کرده و نه جمعی و خاندانی را که این نشان از ان است .توی بی سواد با قواعد اولیه عربی هم اشنا نیستی!؟
فقال مَرْوَانُ إِنَّ هذا الذی أَنْزَلَ الله فیه. 
هذا و الذی و فیه صیغه مفرد است،نه جمع. آیا در قاموس جماعت وهابیه وقتی می خواهند برای یک جمع سخن بگویند و سخن از جمعی را در کلام خود اراده کنند از صیغه مفرد استفاده می کنند؟ 
پس ثابت شد در شان عایشه و خاندان او هیچ ایه ای نازل نشده جز همان ایه، نه خبری از ایه غار است و نه ماجرای ایه تطهیر و غیره که همین ایه تطهیر هم به اقرار عایشه در شان اهل بیت (خمسه طیبه) است نه خودش.
عن صَفِیَّةَ بِنْتِ شَیْبَةَ، قَالَتْ قَالَتْ عَائِشَةُ خَرَجَ النَّبِیُّ (صلى الله علیه وسلم) غَدَاةً وَعَلَیْهِ مِرْطٌ مُرَحَّلٌ مِنْ شَعْرٍ أَسْوَدَ فَجَاءَ الْحَسَنُ بْنُ عَلِیٍّ فَأَدْخَلَهُ ثُمَّ جَاءَ الْحُسَیْنُ فَدَخَلَ مَعَهُ ثُمَّ جَاءَتْ فَاطِمَةُ فَأَدْخَلَهَا ثُمَّ جَاءَ عَلِیٌّ فَأَدْخَلَهُ ثُمَّ قَالَ (إِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا.) 
صحیح مسلم: 130/7 ،ح 6414.
عایشه گفت که رسول خدا صبح هنگام بیرون رفتند و بر روی دوش ایشان عبایی طرح دار از موی سیاه بود . پس حسن بن علی آمد پس او را در زیر عبا گرفت . پس حسین آمد  و او را نیز وارد کرد . پس فاطمه و علی آمدند و انها را نیز وارد کرد . سپس فرمود : خداوند می خواهد از شما اهل بیت پلیدی ها را دور کند و شما را پاک نماید .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • ۲۰۰ نمایش
  • سید عباس سیدی

مناقشاتی-در-عدم-نزول-آیه-درخاندان-عایشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی