منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سایتی متفاوت و قوی جهت دفاع از اهل بیت در مقابل نواصب

منهاج البدعه الامویه

سلام علیکم

ان شا الله به حول قوه الهی و به مدد مولایمان سیدنا علی بن ابی طالب، صاعقه های سنگینی در این سایت بر رئوس وهابیت خواهیم زد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

ماجرای افک

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

شبهه از طرف وهابیت:
حادثه افک تهمت زنا بود که به مادر مومنان زده شد و خداوند برای پاکی مادرعزیزم ایه نازل کرد واز گفته شما این طور به نظر می رسد که گویا شما هم پا بر ایات قران گذاشته اید و به محبوبه پیامبر تهمت زنا می زنید. مگر این ایه را ندیدی که خداوند می گوید: 
( الزَّانِی لَا یَنکِحُ إِلَّا زَانِیَةً أَوْ مُشْرِکَةً وَالزَّانِیَةُ لَا یَنکِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِکٌ ۚ وَحُرِّمَ ذَلِکَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ)
مرد زنا کار جز با زن زنا کار یا مشرک ازدواج نمی کند، و زن زنا کار را جز مرد زنا کار یا مشرک به ازدواج خود در نمی آورد، و این (امر) بر مؤمنان حرام شده است .
جواب:

اولا ما شیعیان قائل بر زنای عایشه نیستیم و ان کسی که قائل بر این است عایشه دچار زنا شده (استغفر الله) شما جماعت وهابی هستید.
 اما در پاسخ به اشکال شما می گوییم اولا ازدواج با عایشه قبل از ماجرای افک است و نه بعد از ماجرای افک که بخواهید به ایه استدلال کنید، خوب یعنی چه؟
یعنی اینکه شما اهل سنت معتقدید عایشه دچار زنا شده، خوب اگر زنا کرده چگونه با این ایه سازگاری دارد؟ در جواب می گویم؛ ان زمانی که پیامبر با عایشه ازدواج کرده بود، دچار زنا نشده بوده است.پس محل اشکال نیست بخواهد با او ازدواج کند و زنا طبق معیار صحابی و شما اهل سنت بعد از ازدواج است و ایه سخن از زمان قبل از ازدواج را می کند.
نکته دوم حتی خود صحابی هم استدلال شما به این ایه را قبول نداشتند. زیرا اگر ایه را مورد احتجاج می دانستند دیگر به او تهمت زنا نمی زدند .زیرا ایه می فرماید زن زنا کار با مرد زنا کار ازدواج می کند .خوب صحابی چرا پیش خود اجتهاد نکردند و فکر نکردند اگر عایشه زانیه است چرا  پیامبر طبق این ایه قران با او ازدواج کرده؟ فلذا این مستلزم بر این است که شما صحابی را هم متهم بر این کنید که قائل بر زنای پیامبر خودتان هم است! ( استغفر الله)
نکته سوم این است که حتی پیامبر شما هم این ایه را قبول نداشته که اگر قبول داشته چرا تصمیم بر طلاق دادن عایشه را داشته و از او دوری جست؟ چرا با استدلال به این ایه چشم فتنه را در همان روز های اول کور نکرد؟ و نگفت قران فرموده با زن زنا کار ازدواج نکنید و من با زانیه ازدواج نکردم و به عایشه تهمت نزنید؟ نکند پیامبر شما بازهم ایات را فراموش کرده بوده است؟
نکته چهار ، خود عایشه هم این استدلال را قبول نداشته است.زیرا اگر قبول داشت چرا منتظر ماند که ایه افک را خداوند ارسال کند؟
 چرا عایشه ای که شما می گوید عالمه بوده، فاضله بوده عارف به قران و حلال حرام است، چرا به این ایه استدلال نکرد تا هم صحابی را مجاب کند که زانیه نیست و هم پیامبر شما را مجاب کند که خطا نکرده تا او را طلاق ندهد؟
استدلالی اوردید که موید بر این است که فهم و اجتهاد و علم شما از عایشه و پیامبرتان و صحابی بیشتر است و این ماهیت اعلمیت شما و معرفت شما به قران است !!
در پایان هم ما عارض می شویم عایشه را از هر گونه فحشا و زنا مبرا می دانیم ولیکن این باعث نمی شود که او را منحرف از حق و خلود فی نار ندانیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۱۱
  • ۴۹۲ نمایش
  • سید عباس سیدی

ماجرای-افک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی